نقش نوشیدن قهوه در افزایش طول عمر به گزارش مستر لمون، تحقیقات جدید نشان داده است نوشیدن یک یا دو فنجان قهوه در روز می تواند به شما کمک نماید عمر طولانی تری داشته باشید اما تنها در صورتیکه از مصرف خامه و شکر زیاد خودداری کنید. به گزارش مستر لمون به نقل از مهر به نقل از هلث دی نیوز، این پژوهش نشان داد که قهوه سیاه یا قهوه با کمی شکر و چربی اشباع با کاهش خطر مرگ زودرس مرتبط می باشد. اما وقتی افراد قهوه را با مقدار زیادی شیرین کننده یا خامه می نوشیدند، مزایای سلامتی آن از بین می رفت. نویسنده ارشد «فنگ فنگ ژانگ»، از دانشگاه تافتس، در یک بیانیه خبری اظهار داشت: «قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان است و با عنایت به این که تقریبا نیمی از بزرگسالان حداقل یک فنجان در روز می نوشند، برای ما مهم می باشد که بدانیم این نوشیدنی چه تاثیری بر سلامتی دارد.» محققان داده های بیشتر از ۴۶۰۰۰ بزرگسال آمریکایی را که مابین سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۸ در نظرسنجی های ملی سلامت شرکت کرده بودند، بررسی کردند. آنها نوع قهوه ای را که افراد می نوشیدند- کافئین دار یا بدون کافئین- و میزان شکر و چربی اشباع شده ای که به آن اضافه می کردند، تحلیل و بررسی کردند. آنها این داده ها را با مرگ و میر ناشی از هر علتی و همینطور بیماری های قلبی و سرطان مقایسه کردند. نتایج؟ • نوشیدن حداقل یک فنجان قهوه کافئین دار در روز با ۱۶٪ کاهش خطر مرگ زودرس به هر علتی مرتبط بود. • نوشیدن دو تا سه فنجان در روز با ۱۷٪ کاهش خطر مرتبط بود. • هیچ ارتباط روشنی بین قهوه و مرگ ناشی از سرطان یافت نشد. محققان گفتند اشخاصی که قهوه سیاه یا قهوه اضافه شده با مقادیر کم شکر افزوده و چربی اشباع شده می نوشیدند، بیشترین سود را می بردند. در این مطالعه، قند کم بعنوان حدود نصف قاشق چایخوری در هر فنجان تعریف شد. در همین حال، چربی کم بعنوان حدود ۱ گرم در هر فنجان تعریف شد - معادل ۵ قاشق غذاخوری شیر ۲٪ یا ۱ قاشق غذاخوری خامه کم چرب. ژانگ اضافه کرد: «مطالعات کمی بررسی نموده اند که چطور افزودنی های قهوه می توانند بر ارتباط بین مصرف قهوه و خطر مرگ و میر تاثیر بگذارند و مطالعه ما از نخستین مطالعاتی است که میزان شیرین کننده و چربی اشباع شده اضافه شده را تعیین می کند.» این مطالعه بر مبنای داده های غذایی گزارش شده توسط خود افراد انجام شده است که امکان دارد کاملا دقیق نباشد. همینطور مشخص شد که افراد کمتری قهوه بدون کافئین می نوشند، که امکان دارد توضیح دهد که چرا هیچ ارتباط قوی بین قهوه بدون کافئین و مرگ زودرس یافت نشد. با این حال، یافته ها از این ایده پشتیبانی می کنند که قهوه می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد - فقط مراقب میزان شکر و خامه ای که اضافه می کنید باشید! 1404/04/28 10:13:40 5.0 / 5 310 تگهای مطلب: بیماری , چربی , رژیم غذایی , سلامت مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۳ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها بازار فروش سوالات جعلی آزمون دستیاری کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از داوطلبان راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم گزارش رسمی بیمارستان شهدای تجریش از روند بستری و شهادت دکتر کمال خرازی ۱۷ شهید و ۱۱۵ مصدوم در حملات اخیر آمریکا به ایران پربحث ترین ها بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت جدیدترین ها نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست انتقاد انجمن داروسازان از تأمین اجتماعی مصوبه را اعمال کنید زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود غنی ترین غذا های سرشار از آهن اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید