رئیس دانشكده پزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران:
امتحانات پایان ترم اساسا حضوری
به گزارش مستر لمون، رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از افزایش یک ماهه طول ترم دانشجویان رشته های پزشکی آگاهی داد و اظهار داشت: امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز اساسا بصورت «حضوری» برگزار می گردد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹ ۱۵:۲۸:۰۴