محققان می گویند؛ مصرف زیاد پروتئین در طول رژیم لاغری به تغذیه سالم تر کمک می نماید به گزارش مستر لمون طبق یک مطالعه جدید، خوردن نسبت بیشتری از پروتئین در حین رژیم لاغری منجر به انتخاب بهتر مواد غذایی می شود و به پیشگیری از کاهش توده بدون چربی بدن کمک می نماید. به گزارش مستر لمون به نقل از مهر به نقل از ساینس دیلی، تحلیل و بررسی داده های ترکیبی از آزمایش های کاهش وزن مختلف انجام شده در دانشگاه راتگرز کارولینای شمالی نشان داده است که افزایش مقدار پروتئین حتی اندک، از ۱۸ درصد غذای دریافتی یک فرد به ۲۰ درصد، تاثیر قابل توجهی بر کیفیت انتخاب های غذایی دارد. «سو شاپسس»، نویسنده این مطالعه و استاد علوم تغذیه، اظهار داشت: «تا حدودی قابل توجه است که مصرف پروتئین کمی بیشتر در طول رژیم لاغری با مصرف بیشتر سبزیجات سبز رنگ و کاهش مصرف غلات تصفیه شده و قند افزودنی همراه می باشد.» علاوه بر این، محققان دریافتند مصرف نسبتاً بالاتر پروتئین مزیت دیگری را برای رژیم گیرندگان به همراه دارد: کاهش از دست دادن توده بدون چربی که اغلب با کاهش وزن همراه می باشد. رژیم های کاهش وزن که از محدودیت کالری استفاده می نمایند اغلب می توانند افراد را به کاهش مصرف غذاهای سالم که حاوی ریزمغذی هایی مانند آهن و روی هستند تشویق کنند. به قول محققان، مصرف سطوح بالاتر پروتئین اغلب با نتایج سالم تری همراه می باشد، اما ارتباط بین مصرف پروتئین و کیفیت رژیم غذایی به درستی درک نشده است. داده های بیشتر از ۲۰۰ مرد و زن شرکت کننده بین ۲۴ تا ۷۵ سال مورد بررسی قرار گرفت و شاخص توده بدنی شأن به ثبت رسید. به شرکت کنندگان سفارش های تغذیه ای بر مبنای دستورالعمل های آکادمی تغذیه و رژیم غذایی و انجمن دیابت آمریکا داده شد. آنها تشویق شدند که ۱۸ درصد از کالری دریافتی خویش را به پروتئین بدون چربی، مانند مرغ، گوشت قرمز فرآوری نشده، ماهی، حبوبات و لبنیات اختصاص دهند و تعادل کالری خویش را صرف میوه ها، سبزیجات و غلات کامل کنند. آنها از مصرف چربی های اشباع، غلات تصفیه شده، شکر و نمک منع شدند. محققان دریافتند هر دو گروه کم پروتئین و پر پروتئین به میزان یکسان وزن از دست دادند؛ حدود پنج درصد از وزن بدن در طول شش ماه. اما افراد گروهی که پروتئین بالاتری داشتند بهتر می توانستند توده عضلانی بدون چربی خویش را حفظ کنند. 1401/04/11 19:58:01 5.0 / 5 856 تگهای مطلب: تغذیه , چربی , دیابت , رژیم غذایی مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر فریب داروهای چاقی را نخورید خشک کردن میوه سبب کاهش ویتامین آن می شود به علاوه فیلم نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۳ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها بازار فروش سوالات جعلی آزمون دستیاری کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از داوطلبان راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم گزارش رسمی بیمارستان شهدای تجریش از روند بستری و شهادت دکتر کمال خرازی ۱۷ شهید و ۱۱۵ مصدوم در حملات اخیر آمریکا به ایران پربحث ترین ها بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت جدیدترین ها نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست انتقاد انجمن داروسازان از تأمین اجتماعی مصوبه را اعمال کنید زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود غنی ترین غذا های سرشار از آهن اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید