محققان تاكید می كنند؛ افزایش طول عمر با قهوه به گزارش مستر لمون افرادی كه روزانه حدود سه فنجان قهوه میل كنند در مقایسه با افرادی كه قهوه نمی نوشند طول عمر بیشتری می كنند. محققان دانشگاه امپریال لندن داده های بیش از نیم میلیون نفر را در ۱۰ كشور اروپایی شامل ۵۲۱,۳۳۰ به منظور تعیین تاثیر مصرف قهوه بر ریسك مرگ بررسی كردند. محققان دریافتند میزان بالاتر مصرف قهوه با كاهش ریسك مرگ به هر علتی، بخصوص بیماری های گردش خون و بیماری های مرتبط با دستگاه گوارش، مرتبط بود. قهوه یكی از رایج ترین نوشیدنی های مصرفی دنیاست كه روزانه حدود ۲.۲۵ میلیارد فنجان در دنیا نوشیده می شود. قهوه حاوی تركیباتی نظیر كافئین، دیترپنس ها و آنتی اكسیدان هاست كه بر بدن تاثیر می گذارند. اگرچه نحوه آماده سازی قهوه بر وجود میزان این تركیبات تاثیر دارد. دكتر مارك گانتر، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما دریافتیم مصرف بیشتر قهوه با كاهش خطر مرگ به هر علت مرتبط است.» وی در ادامه می افزاید: «مهم تر اینكه این نتایج در تمام ۱۰ كشور اروپایی با اداب و رسوم متفاوت نوشیدن قهوه یكسان بود.» بعد از ۱۶ سال پیگیری وضعیت افراد، حدود ۴۲ هزار نفر از شركت كنندگان مرده بودند. به گفته گانتر، «ما دریافتیم نوشیدن قهوه بیشتر با عملكرد بهتر كبد و واكنش ایمنی بدن همراه است.» محققان این تحقیق توصیه می كنند نوشیدن ۳ فنجان قهوه در روز برای سلامت مضر نیست و گنجاندن آن در رژیم غذایی پرفایده است. 1396/05/01 17:43:52 5.0 / 5 6303 تگهای مطلب: قهوه , رژیم غذایی , دستگاه گوارش , پزشك مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها بازار فروش سوالات جعلی آزمون دستیاری کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از داوطلبان راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم گزارش رسمی بیمارستان شهدای تجریش از روند بستری و شهادت دکتر کمال خرازی ۱۷ شهید و ۱۱۵ مصدوم در حملات اخیر آمریکا به ایران پربحث ترین ها بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت جدیدترین ها نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست انتقاد انجمن داروسازان از تأمین اجتماعی مصوبه را اعمال کنید زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود غنی ترین غذا های سرشار از آهن اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید