نتایج تحقیقات نشان می دهد؛ مصرف زیاد گوشت قرمز می تواند خطر مرگ را افزایش دهد مستر لمون: پژوهشگران آگهی می دهند افزایش مصرف گوشت قرمز، بخصوص گوشت قرمز فرآوری شده، با ریسك بالای مرگ مرتبط می باشد. به گزارش مستر لمون به نقل از مهر، تحقیقات نشان می دهد جایگزین كردن گوشت قرمز با سایر منابع پروتئینی نظیر تخم مرغ، ماهی، غلات كامل و سبزیجات، به مرور زمان به عمر طولانی تر كمك می نماید. در این مطالعه، تیم تحقیق از دانشگاه هاروارد به بررسی رابطه بین تغییر در مصرف گوشت قرمز در طول یك دوره ۸ ساله و نرخ مرگ و میر در طول ۸ سال بعد پرداختند. شروع مطالعه از سال ۱۹۸۶ تا اختتام ۲۰۱۰ بود. هر ۴ سال یكبار، شركت كنندگان پرسشنامه ای را در مورد میانگین میزان مصرف برخی غذاهای عنوان شده در پرسشنامه تكمیل می كردند. پژوهشگران دریافتند افزایش میزان مصرفی گوشت قرمز تا ۳.۵ وعده در هفته یا بیشتر در طول دوره ۸ سال اول با افزایش ۱۰ درصدی ریسك مرگ در ۸ سال بعد مرتبط بود. در مجموع، كاهش مصرف گوشت قرمز و افزایش مصرف غلات كامل، سبزیجات یا سایر خوراكی های پروتئینی نظیر گوشت مرغ بدون پوست، تخم مرغ و ماهی، با خطر كمتر مرگ در میان زنان و مردان مرتبط بود. منبع: مستر لمون 1398/03/28 13:59:25 5.0 / 5 5710 تگهای مطلب: پوست , خوراكی , سبزیجات , غذا مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود خشک کردن میوه سبب کاهش ویتامین آن می شود به علاوه فیلم گنجینه ای طبیعی برای داشتن استخوان های قوی تر تأثیر ابر های پراکنده بر افزایش مضرات نور خورشید برای پوست نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها بازار فروش سوالات جعلی آزمون دستیاری کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از داوطلبان راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم گزارش رسمی بیمارستان شهدای تجریش از روند بستری و شهادت دکتر کمال خرازی ۱۷ شهید و ۱۱۵ مصدوم در حملات اخیر آمریکا به ایران پربحث ترین ها بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت جدیدترین ها نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست انتقاد انجمن داروسازان از تأمین اجتماعی مصوبه را اعمال کنید زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود غنی ترین غذا های سرشار از آهن اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید