در هفتادمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت صورت گرفت

تصمیم برای تعرفه های درمان اعتیاد و پیوند كلیه

تصمیم برای تعرفه های درمان اعتیاد و پیوند كلیه مستر لمون: دبیر شورای عالی بیمه سلامت كشور اظهار داشت: هفتادمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت كشور امروز با حضور اعضای این شورا و به ریاست وزیر بهداشت برگزار و در مورد برخی موضوعات بحث و تصمیم گیری شد.


به گزارش مستر لمون به نقل از ایسنا، دكتر علیرضا اولیایی منش تصریح كرد: در هفتادمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت كشور در مورد تعرفه های مراكز درمان اعتیاد، پیوند كلیه، تعرفه مراكز درمانی عمومی غیردولتی و همینطور پوشش بیمه ای داروهای غیرژنریك بیماران خاص، بحث و تصمیماتی گرفته شد.
وی خاطرنشان كرد: پوشش بیمه ای داروهای غیرژنریك در بند "د" ماده 74 قانون برنامه ششم توسعه مورد تاكید قرار گرفته و مقرر شد كارگروهی تشكیل گردد و بعد از بررسی این موضوع، پیشنهادات خویش را در جلسات آینده شورای عالی بیمه سلامت كشور مطرح كند تا مشكلی برای بیماران خاص تولید نشود.
رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت كشور یكی از موضوعات مطرح شده در این جلسه را تعرفه مراكز تشخیصی و درمانی در سال 97 عنوان نمود و اظهار داشت: در شصت و نهمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت كشور در 30 آبان ماه سال جاری، مصوبه ای در مورد رشد تعرفه های پزشكی برای سال آینده به تصویب شورا رسید و به سازمان برنامه و بودجه كشور عرضه شد، اما متاسفانه این پیشنهاد در بودجه 97 برای بیمه ها در نظر گرفته نشد.
بنابر اعلام وبدا، اولیایی منش خاطرنشان كرد: دستور جلسه آینده شورای عالی بیمه سلامت در مورد مكانیزم های مدیریت هزینه های غیر ضرور در نظام سلامت خواهد بود كه دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت كشور مكلف شد جلساتی را با سازمان های بیمه گر و عرضه دهندگان خدمات برگزار و بخش های هزینه ای كه در آن هدر رفت منابع وجود دارد، شناسایی و به شورا ارائه نماید.



1396/10/26
22:04:13
5.0 / 5
4952
تگهای خبر: درمان , سلامت
مطلب مسترلمون را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
مستر لمون

مستر لمون


مستر لمون یا آقای لیمو : همه چیز درمورد غذا و فست فود



mrlemon.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر لمون محفوظ است