مطالعات نشان می دهد؛ ارتباط مصرف قهوه و كاهش خطر مبتلا شدن به سرطان پروستات محققان دریافتند نوشیدن روزانه هر یک فنجان قهوه اضافی با کاهش ریسک یک درصدی مبتلا شدن به سرطان پروستات مرتبط می باشد. به گزارش مستر لمون به نقل از مهر، تحقیقات نشان می دهد نوشیدن چندین فنجان قهوه در روز ممکنست با کاهش خطر ابتلاء به سرطان پروستات ارتباط داشته باشد. سرطان پروستات دومین سرطان شایع و ششمین علت اصلی مرگ سرطان در مردان است. از هر چهار مورد تقریباً سه مورد در کشورهای پیشرفته رخ می دهد و از دهه ۱۹۷۰، موارد جدید این بیماری در کشورهای آسیایی همچون ژاپن، سنگاپور و چین به شدت افزایش یافته است. مصرف قهوه با کاهش نسبی خطر ابتلاء به سرطان های کبد، روده و سینه ارتباط دارد، اما هنوز هیچ مدرک قطعی در مورد نقش احتمالی آن در کاهش خطر سرطان پروستات وجود ندارد. آنها داده های مربوط به ۱۶ مطالعه را بررسی کردند. نتایج نشان داد در مقایسه با پایین ترین میزان مصرف قهوه، بالاترین میزان با کاهش ۹ درصدی خطر ابتلاء به سرطان پروستات همراه بود و هر فنجان اضافی در روز با کاهش خطر ۱ درصدی مرتبط می باشد. به گفته پژوهشگران، توضیحات بیولوژیکی قابل قبولی برای این مساله وجود دارد. قهوه متابولیسم گلوکز را بهبود می بخشد، دارای اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است و بر سطح هورمون های جنسی تأثیر می گذارد. همه اینها ممکنست در شروع، توسعه و پیشرفت سرطان پروستات تأثیرگذار باشند. این مطالعه نشان میدهد که افزایش مصرف قهوه ممکنست با کاهش خطر ابتلاء به سرطان پروستات همراه باشد. تحقیقات بیشتر هنوز برای کشف مکانیسم های اساسی و ترکیبات فعال در قهوه ضروری می باشد. منبع: مستر لمون 1399/10/25 20:03:48 0.0 / 5 2034 تگهای مطلب: بیماری , قهوه مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند فریب داروهای چاقی را نخورید مراقب قاتل خاموش قلبتان باشید سونامی دیابت با درمان مهار نمی شود نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۲ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها بازار فروش سوالات جعلی آزمون دستیاری کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از داوطلبان راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم گزارش رسمی بیمارستان شهدای تجریش از روند بستری و شهادت دکتر کمال خرازی ۱۷ شهید و ۱۱۵ مصدوم در حملات اخیر آمریکا به ایران پربحث ترین ها بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت جدیدترین ها نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست انتقاد انجمن داروسازان از تأمین اجتماعی مصوبه را اعمال کنید زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود غنی ترین غذا های سرشار از آهن اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید