شمار مبتلایان روزانه كرونا در فرانسه ركورد زد

شمار مبتلایان روزانه كرونا در فرانسه ركورد زد مستر لمون: روز گذشته (جمعه) فرانسه ضمن افزایش شمار بیماران كرونایی وخیم و بستری در بیمارستان ها با ثبت نزدیك به 9000 مورد ابتلای جدید، ركورد بیشترین شمار مبتلایان روزانه خودرا از شروع همه گیری كرونا شكست.


به گزارش مستر لمون به نقل از ایسنا، مقامات بهداشتی فرانسه در اطلاعیه ای اعلام نمودند که روز گذشته ۸۹۷۵ مورد جدید مبتلاشدن به کرونا در این کشور تأیید شده است.
این شمار تقریباً ۱۵۰۰ مورد بیشتر از اوج روزانه در تاریخ ۳۱ مارس با ۷۵۷۸ مورد در زمانی که فرانسه در یکی از سخت ترین قرنطینه های کرونایی اروپا قرار داشت، بوده است.
افزایش در مناطقی از فرانسه که تا حدی به سبب افزایش تست ها بوده، سبب شده است که ۱۰ مدرسه تنها چند روز بعد از شروع سال تحصیلی جدید مجبور به تعطیلی شوند.
مجموع مبتلایان کووید-۱۹ در فرانسه حالا بیش از ۳۰۹ هزار و ۱۵۶ نفر شده است.
از آنجائیکه افزایش مبتلایان عمدتاً جوانان را تحت تأثیر قرار داده که احتمال کمتری برای مرگ و میر یا وخامت حال در آنها ایجاد می شود، تابحال فشار کمتری بر بیمارستان های فرانسه وارد شده است. این در حالیست که در اواخر ماه مارس بیمارستان های این کشور تحت فشار زیادی قرار گرفتند.
اما بعد از ماه ها ثبات کاهشی بعد از اوج ۱۴ آوریل، تعداد افراد بستری شده در بیمارستان های فرانسه روز گذشته برای ششمین روز متوالی افزایش یافت.
در این میان، تعداد افراد در بخش های مراقبت ویژه (ICU) به سبب بیماری کووید-۱۹ نیز با وجود کاهش نسبت به تاریخ هشت آوریل برای هشتمین روز متوالی افزایش یافت.
بنا بر گزارش رویترز، شمار قربانیان کرونا در فرانسه تابحال ۳۰ هزار و ۶۸۶ نفر اعلام شده است.




منبع:

1399/06/15
23:04:32
5.0 / 5
1821
تگهای خبر: بیماری
مطلب مسترلمون را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
مستر لمون

مستر لمون


مستر لمون یا آقای لیمو : همه چیز درمورد غذا و فست فود



mrlemon.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر لمون محفوظ است