رئیس سازمان غذا و دارو مطرح كرد؛ اولتیماتوم به شركت های دارویی، شرط بگذارید حذف می شوید مستر لمون: معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اتمام حجت با شركت های دارویی برای تامین نیاز بازار، اظهار داشت: شركت هایی كه شرطی فعالیت كنند، حذف می شوند. به گزارش مستر لمون به نقل از مهر، غلامرضا اصغری در مراسم تكریم و معاوفه مدیركل دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو، با اشاره به شرایط حساسی كه به دنبال تحریم ها در كشور به وجود آمده است، اظهارداشت: حوزه دارو یكی از مسائلی است كه هم دشمن برای تولید فشار مورد توجه قرار می دهد و هم مردم حساسیت زیادی برای تامین داروی مصرفی دارند.وی اضافه كرد: مردم نسبت به تامین اقلام دارویی حساس و نگران كمبود هستند كه عكس العمل آن ها سبب بالارفتن میزان تقاضا شده و تامین را به صورت كمبود نشان داده است.رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینكه در درگیری اقتصادی نوك پیكان به سمت دارو نشانه رفته است، عنوان كرد: با برنامه ریزی مناسب و بكارگیری افراد زبده و باتجربه می توان در شرایط حساس سریع تر و با مراقبت بیشتری عمل كرد.وی با اشاره به اینكه چگونگی پاسخ به بازار دارویی بسیار مهم می باشد، خاطرنشان كرد: مبحث دارودر تمام جلسات ستاد تدابیر ویژه دنبال می گردد كه امیدواریم با مدیریتی كه در این زمینه به صورت همه جانبه و بین بخشی اعمال می شود، با كمترین عارضه از این شرایط سخت عبور نماییم.اصغری با تاكید بر اینكه با افراد خاطی در زمینه، واردات، تولید و توزیع دارو به شدت برخورد می شود، عنوان كرد: با شركت های تولیدكننده اتمام حجت كرده ایم كه با جدیت فعالیت كنند، چراكه در این شرایط مسئولیت اجتماعی بر عهده دارند و اگر شرطی اقدام نمایند، حذف خواهند شد.وی افزود: لیستی اعلام شده است كه در خصوص آن بعضی از شركت ها ارز دولتی دریافت كرده اما كالا وارد نكرده اند؛ این مورد اصلا موجه نیست و باید با متخلفان برخورد شود.رئیس سازمان غذا و دارو، با تقدیر از خدمات و تلاش های دكتر اكبر برندگی در مدت زمان حضور در اداره كل دارو و مواد تحت كنترل سازمان كه بسمت معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب گردیده، تجربیات دكتر محمد عبده زاده را برای تداوم مسیر عبور از شرایط تحریمی ارزشمند عنوان نمود و اظهار داشت: تامین دارو در وضعیت كنونی یكی از مسائل حساس به حساب می آید و قبول كردن این مسئولیت در اداره كل دارو، در درجه اول نشان ازخود گذشتگی و ایثار با هدف خدمت به مردم، كشور و بیماران است كه امیدواریم با همكاری یكدیگر به بهترین نحو داروی مورد نیاز بیماران را تامین نماییم.دكتر محمد عبده زاده در این مراسم بعنوان مدیركل امور دارو و مواد تحت كنترل و دكتر اكبر برندگی بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو منصوب شدند. 1397/05/21 14:31:30 5.0 / 5 4946 تگهای مطلب: دارو , سازمان غذا و دارو , غذا مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط نسخه جدید برای قیمت گذاری داروهای بدون نسخه ابلاغ دستورالعمل بهداشتی توزیع نذورات در محرم نمایش خودکفایی و تاب آوری زنجیره تامین دارو راه اندازی کلینیک تخصصی ترک دخانیات برای کاهش مصرف سیگار نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها اسامی محصولات آرایشی فاقد مجوز دسترسی پزشکان به فهرست کمبودهای دارویی از ماه آینده سیستم پروانه ساخت مواد غذایی و آشامیدنی راهکار رویارویی با ضعف های گوارشی در مقابل ماست و شیر به همراه فیلم پربحث ترین ها فواید سیب زمینی برای کاهش وزن و دستورالعمل های ضروری در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری بررسی خواص روغن هندوانه در طب سنتی به علاوه فیلم جدیدترین ها فواید سیب زمینی برای کاهش وزن و دستورالعمل های ضروری در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری بررسی خواص روغن هندوانه در طب سنتی به علاوه فیلم لزوم غربالگری تغذیه کودکان در شرایط بحران به همراه فیلم نمی خواهند صدای پرستاران را بشنوند انتقاد از تصمیمات وزارت بهداشت کاهش خطاهای آزمایشگاهی در کشور به زیر یک درصد نسخه جدید برای قیمت گذاری داروهای بدون نسخه راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم عفونت ها خطر بزرگی برای دیابتی ها هستند تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید