تبلیغات چینی ها در رابطه با بلندترین آبشار آسیا دروغ از آب درآمد

تبلیغات چینی ها در رابطه با بلندترین آبشار آسیا دروغ از آب درآمد به گزارش مستر لمون، مرتفع ترین آبشار زیبای چین به نام یونتای که آنرا آبشار طبیعی و بی نظیرترین آبشار در آسیا معرفی کرده اند، نتیجه فناوری مدرن و مصنوعی است.



نادیا زکالوند: آبشار یونتای یکی از جاذبه های گردشگری خوش منظره کوهستان یونتای است که سالانه میلیونها توریست را به خود جذب می کند. این آبشار با ۳۱۴ متر ارتفاع، بلندترین آبشار آسیا بشمار می رود و بسیار دیدنی است.



اخیرا یکی از ویدیوبلاگرها به جهت اینکه بتواند تصویر بهتری از این آبشار تهیه نماید و در شبکه های اجتماعی قرار دهد، خویش را به بالای آبشار رساند و در آنجا با لوله های فلزی بزرگی مواجه گردید که آب به درون این آبشار می ریختند.

بعد از این که این ویدیو در شبکه های اجتماعی انتشار یافت، بیشتر مردم از جعلی بودن این آبشار انتقاد کردند. اما منابع مختلف چینی گفتند این آبشار طبیعی و واقعی است و فقط به جهت اینکه گردشگران تجربه ای بهتر از آن داشته باشند، با استفاده از لوله های آب بهتر و پرآب تر شده است.



آبشار یونتای در فصول خشک سال چندان دیدنی نیست و بنابراین مسؤلان این منطقه از گردشگری تصمیم گرفتند با استفاده از چند پمپ و لوله، زیبایی آنرا دایمی کنند تا گردشگران برای دیدن آن در تمام سال به این منطقه سفر کنند.



این خبر و توضیح مسؤلان، خیلی از مردم چین را شوکه و ناراحت کرد. بعضی از کاربران اینترنت با تعجب گفتند، «یعنی بلندترین آبشار آسیا، شاهکار طبیعت نیست؟!»

منبع:

odditycentral



منبع:

1403/03/19
11:19:23
5.0 / 5
375
تگهای خبر: اینترنت , تبلیغات , زیبایی , فناوری
مطلب مسترلمون را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
مستر لمون

مستر لمون


مستر لمون یا آقای لیمو : همه چیز درمورد غذا و فست فود



mrlemon.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر لمون محفوظ است