توصیه محققان؛ 6 گروه خوراکی که ریسک بیماری قلبی را کاهش می دهند مستر لمون: خوردن بیشتر انواع میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب ممکنست به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کنند. به گزارش مستر لمون به نقل از مهر به نقل از هلث لاین، گزارش جدید پژوهشگران دانشگاه مک مستر کانادا نشان میدهد که اگر به اندازه کافی از شش غذای کلیدی مصرف نکنید، ممکنست در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی قرار گیرید. محققان دریافتند که مصرف میوه های کامل، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب، کلید کاهش خطر ابتلاء به بیماریهای قلبی عروقی همچون حملات قلبی و سکته است. محققان مصرف این ۶ گروه مواد خوراکی را به شرح زیر سفارش می کنند: • ۲-۳ وعده در روز، میوه • ۲-۳ وعده در روز، سبزیجات • روزانه ۱ وعده، آجیل • روزانه ۲ وعده، لبنیات • ۳-۴ وعده در هفته، حبوبات • ۲-۳ وعده در هفته، ماهی جایگزین های احتمالی شامل غلات کامل یک وعده در روز و گوشت قرمز یا مرغ فرآوری نشده یک وعده در روز است. محققان مصرف درست لبنیات پرچرب را به شرح زیر اعلام می کنند: • ۲ برش پنیر، یا • ۱ فنجان شیر یا ماست، یا • مقداری پنیر مکعبی به اندازه کف دست منبع: مستر لمون 1402/04/20 09:49:37 5.0 / 5 686 تگهای مطلب: بیماری , خوراكی , سبزیجات , غذا مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود فریب داروهای چاقی را نخورید مراقب قاتل خاموش قلبتان باشید نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها بازار فروش سوالات جعلی آزمون دستیاری کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از داوطلبان راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم گزارش رسمی بیمارستان شهدای تجریش از روند بستری و شهادت دکتر کمال خرازی ۱۷ شهید و ۱۱۵ مصدوم در حملات اخیر آمریکا به ایران پربحث ترین ها بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت جدیدترین ها نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست انتقاد انجمن داروسازان از تأمین اجتماعی مصوبه را اعمال کنید زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود غنی ترین غذا های سرشار از آهن اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید