نماینده مردم دامغان در مجلس: شرایط بهداشت و درمان دامغان مناسب نمی باشد نماینده مردم دامغان در مجلس، با انتقاد از وضعیت نامساعد بهداشت و درمان در این شهرستان اظهار داشت: شرایط بهداشت و درمان دامغان مناسب نمی باشد. به گزارش مستر لمون به نقل از مهر، علی اکبر علیزاده برمی بامداد یکشنبه در جمع موثران و مردم دامغان به صورت مجازی درباره مطالبه بیمارستان دوم دامغان برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان، تصریح کرد: برای وضعیت بهداشت و درمان دامغان دو مصوبه دریافت شد که یکی راه اندازی بیمارستان دوم این شهرستان منوط به تصویب کمیسیون ماده ۲۳ و دوم توسعه بیمارستان فعلی به حساب می آید در واقع بیمارستان دوم دامغان ردیف بودجه دارد اما باید کمیسیون ماده ۲۳ در سازمان برنامه و بودجه مصوب شود.وی اضافه کرد: در واقع رئیس علوم پزشکی سمنان باید مواردی را که در آن قانون پیشبینی شده شامل زمین، ظرفیت، پدافند غیرعامل و … را احصا و در آن کمیسیون از ساخت بیمارستان دوم بنا به علل مختلف دفاع کند و وزارت بهداشت آنرا تصویب و برای سازمان برنامه و بودجه می فرستند تا مصوب و بودجه برای آن گذاشته می شود از همه مهم تر اینکه هر سال این بودجه مکرر خواهد آمد تا طرح به بهره برداری برسد.عضو خانه ملت با تکیه بر اینکه مطلبی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان می کند که بیمارستان باید به کمک خیران ساخته شود سخن درستی نیست، اظهار داشت: مسئول بهداشت و درمان باید وضعیت ماده ۲۳ این مصوبه را درست کند.علیزاده برمی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان فعلی دامغان هم دارای مصوبه است بنابراین باید رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیگیر آن باشد، خاطرنشان کرد: وضعیت بهداشت و درمان دامغان ننگ مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی سمنان است چونکه شما مسئولیت پزشکی دارید.وی خطاب به مسؤلان علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه اگر یک شهرستان از نظر بهداشت و درمان عقب است می بایست شما خجالت بکشید که در یک شهری هشت بیمارستان دارید و هم با بودجه های دولتی با عنوان خیران سوء استفاده و هزینه می کنید، خاطرنشان کرد: اما در شهر دیگری مردم یک بیمارستان دارند و آن هم به مجردی که بیماری همه گیر پیدا شود، می بایست همه بخش های دیگر تعطیل شود و مردم آواره شوند.این عضو خانه ملت اضافه کرد: برای این بیمارستان زحمت کشیده شده و مصوبه گرفته شده است بنابراین چرا باید خیران وسط بیایند؟ این امر چه ارتباطی به خیران دارد؟ در نتیجه باید کارها را دنبال کرد و فرافکنی نکنند و ما را مجبور نکنند که اقدامات دیگری کرده و مشکلات را از راه دیگری برطرف نماییم بنابراین امیدوار هستیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان همه را برادران خودش بداند و همه شهرستان ها را به یک چشم ببینند.به گزارش مستر لمون به نقل از مهر، مردم دامغان سال ها است که مطالبه ساخت یک بیمارستان دیگر در این شهرستان را دارند و این مورد حتی به تجمع برخی دامغانی ها در مقابل دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم انجامید. 1400/02/19 21:19:52 5.0 / 5 1553 تگهای مطلب: برنامه , بهداشت و درمان , بیماری , پزشك مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری بررسی خواص روغن هندوانه در طب سنتی به علاوه فیلم لزوم غربالگری تغذیه کودکان در شرایط بحران به همراه فیلم نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۱ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها اسامی محصولات آرایشی فاقد مجوز دسترسی پزشکان به فهرست کمبودهای دارویی از ماه آینده سیستم پروانه ساخت مواد غذایی و آشامیدنی راهکار رویارویی با ضعف های گوارشی در مقابل ماست و شیر به همراه فیلم پربحث ترین ها فواید سیب زمینی برای کاهش وزن و دستورالعمل های ضروری در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری بررسی خواص روغن هندوانه در طب سنتی به علاوه فیلم جدیدترین ها فواید سیب زمینی برای کاهش وزن و دستورالعمل های ضروری در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری بررسی خواص روغن هندوانه در طب سنتی به علاوه فیلم لزوم غربالگری تغذیه کودکان در شرایط بحران به همراه فیلم نمی خواهند صدای پرستاران را بشنوند انتقاد از تصمیمات وزارت بهداشت کاهش خطاهای آزمایشگاهی در کشور به زیر یک درصد نسخه جدید برای قیمت گذاری داروهای بدون نسخه راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم عفونت ها خطر بزرگی برای دیابتی ها هستند تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید