بررسی ها نشان می دهد؛ تاثیر مصرف ۳ نوع ویتامین بر پیشگیری و درمان كرونا با عنایت به شواهد موجود درباره ویتامین ها سفارش می شود افراد از مولتی ویتامین ها برای افزایش سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با بیماری كووید- 19 استفاده كنند. به گزارش مستر لمون به نقل از موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران، موضوع مصرف مولتی ویتامین یا تزریق نوروبیون برای پیشگیری ضعف و عوارض پس از درمان کرونا از پرسش های پر تکرار این روزها است. با شروع اپیدمی ویروس کرونا در سراسر دنیا تمام متخصصین و محققین را برای درمان این ویروس جدید به تکاپو وا داشت، همچون توجهات به سمت نقش مکمل ها و ویتامین ها برای پیشگیری و افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری کووید-۱۹ معطوف شد. حال سوال اینجاست که آیا مصرف مولتی ویتامین یا تزریق نوروبیون برای ضعف و عوارض پس از درمان کرونا سفارش می شود؟ تاثیر انواع ویتامین ها در بیماری کووید-۱۹ ویتامین C: بنظر می رسد مصرف ویتامین C توسط بیماران دارای بیماری های شدید و بحرانی مفید باشد. این ویتامین دارای اثر ضد التهابی است و سبب افزایش ایمنی سلولی و یکپارچگی عروقی می شود. مطالعات نشان داده اند که ویتامین C در درمان بیماران مبتلا به ذات الریه که حالت شدید بیماری کووید-۱۹ را تجربه می کنند، اثرات مفیدی دارد. سفارش می شود این بیماران روزانه ویتامین C را به صورت مکمل و یا در رژیم غذایی مصرف کنند. اما برای حالتی که بیماری شدید نیست محققین دلیل کافی برای مصرف ویتامین C پیدا نکرده اند. ویتامین D: یافته های جدید تأثیر مکمل های ویتامینD را در کمک به سیستم ایمنی بدن در مبارزه با کووید-۱۹ تأیید کرده است. به این معنا که ویتامین D به شدت روی پاسخ به عفونت تأثیر می گذارد. ویتامین B۱۲: کمبود این ویتامین سبب کم خونی، احساس ضعف، افسردگی، زخم دهان و زبان، اختلالات روحی، کاهش حافظه، کاهش وزن، اختلال در راه رفتن و بوی بد دهان می شود. بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که کم خونی و بیماری های التهابی روده دارند باید حتما ویتامین B۱۲ را به صورت تزریقی یا خوراکی مصرف کنند اما باتوجه به شرایط پیش آمده به سبب ازدحام و تراکم احتمالی جمعیت در مراکز ارائه خدمات، سفارش محققین به مصرف نوع خوراکی است. باتوجه به شواهد موجود سفارش می شود افراد از مولتی ویتامین ها برای افزایش سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با بیماری کووید- ۱۹ استفاده کنند. نکته مهم این است که مصرف ویتامین ها باید منطقی باشد برای اینکه مصرف زیاد برخی ویتامین ها با عوارضی هم راه است. مصرف میوه جات و سبزیجات تازه در رژیم غذایی روزانه بعنوان منبع غنی ویتامین ها سفارش می شود. منبع: مستر لمون 1399/06/23 22:08:01 5.0 / 5 2166 تگهای مطلب: بیماری , حافظه , خدمات , خوراكی مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند فریب داروهای چاقی را نخورید نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۴ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها بازار فروش سوالات جعلی آزمون دستیاری کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از داوطلبان راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم گزارش رسمی بیمارستان شهدای تجریش از روند بستری و شهادت دکتر کمال خرازی ۱۷ شهید و ۱۱۵ مصدوم در حملات اخیر آمریکا به ایران پربحث ترین ها بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت جدیدترین ها نصب تجهیزات پزشکی بخش سرطان بیمارستان خردسالان حکیم به علاوه فیلم هم افزایی دیپلماسی و سلامت همکاری وزارت خانه های بهداشت و امورخارجه اعطای کارت عضویت افتخاری جهاددانشگاهی به رئیس دولت آیا ماءالشعیر برای پیشگیری از سنگ کلیه مفیدست انتقاد انجمن داروسازان از تأمین اجتماعی مصوبه را اعمال کنید زائرین اربعین در راه بازگشت استراحت کنند تا از حوادث جاده ای پیشگیری شود بیماریهای خطرناکی که با دندان ارتباط ندارند، اما از دهان بروز می کنند محصولات بدون مجوز روجا جمع آوری می شود غنی ترین غذا های سرشار از آهن اثبات تأثیر بهبود رژیم غذایی بعد از ۴۰ سالگی بر طول عمر تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید