استاندار مركزی خبر داد: كاهش ۱۰ درصدی تردد با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به گزارش مستر لمون مركزی استاندار مركزی اظهار داشت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان ترددها ۱۰ درصد كاهش یافته است. سید علی آقازاده در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مركزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مقابله با كرونا در مورد فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد محدودیت های بیشتر در هفته جاری اظهار داشت: از ساعت ۲۴ شب گذشته اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمام كشور و استان مركزی شروع شد و طبق اعلام نتیجه كار توسط نیروی انتظامی و اداره كل راهداری حدود ۱۰ درصد ترددها به استان و در درون شهر نسبت به ۲۴ گذشته كمتر شده است كه نشان از رعایت مردم و اثربخشی عملكرد تیم های نظارتی در گلوگاه های استان دارد و امید است ترددها كاهش بیشتری داشته باشد.وی با اشاره به اینكه در گام اول اجرای طرح، موفقیت هایی حاصل شده است، اظهار داشت: برای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه محدودیت هایی اعلام شده است، سال جاری باید سیزده نوروز را كنار بگذاریم و در خانه ها بمانیم، ازاین رو در این دو روز خودرویی در سطح شهرها تردد نخواهد كرد و طرح عدم خروج خودرو ها از درب منزل اجرا می گردد.آقازاده اظهار داشت: از مردم می خواهیم كه همكاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند. اگر خودرویی بدون دلیل از منزل بیرون برود، برخورد قضایی با او صورت خواهد گرفت و ضمن توقیف یك ماهه خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در مورد این تخلف اعمال می شود.وی اظهار داشت: در جلسه امروز مصوب شد تیمی متشكل از فرماندار اراك، رئیس پلیس راهور و اتاق اصناف و نیروی انتظامی امروز تا عصر طرح ترافیكی و كنترلی برای رعایت مسائل بهداشتی برای محدوده مركز شهر و محل استقرار میوه فروشان در نظر بگیرند. گزارشاتی رسیده است كه نشان داده است طی ۱۰ روز اخیر رعایت مسائل بهداشتی در این نقاط صورت نمی گیرد و فاصله گذاری اجتماعی بین فروشندگان و خریداران وجود ندارد. استاندار مركزی اظهار داشت: خوشبختانه رتبه استان مركزی درمورد مبتلا شدن به كرونا هر روز نسبت به دیگر استان ها بهبود می یابد و امروز از نظر تعداد مبتلایان و شیوع بیماری در رتبه نهم كشور هستیم. اگر این رویه ادامه یابد و رعایت از جانب مردم صورت گیرد ظرف دو سه روز آینده وضعیت بهبود می یابد، البته این رتبه بندی ها فقط نوعی مقیاس است و امیدواریم این بیماری زودتر مهار شود.آقازاده افزود: غربالگری ۹۴۰ هزار نفر در استان انجام شده است كه معادل ۶۶ درصد جمعیت یك میلیون و ۶۰۰ هزار نفری استان است. از تمام مردم می خواهیم ثبت نام در سامانه ارزیابی سلامت و پیگیری سلامت خود از این طریق را انجام دهند. 1399/01/09 19:06:35 5.0 / 5 4001 تگهای مطلب: بیماری , خرید , سلامت , میوه مطلب مسترلمون را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری کاهش خطاهای آزمایشگاهی در کشور به زیر یک درصد راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم عفونت ها خطر بزرگی برای دیابتی ها هستند نظر بینندگان مسترلمون دراینباره نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۵ دوستان مسترلمون انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها اسامی محصولات آرایشی فاقد مجوز دسترسی پزشکان به فهرست کمبودهای دارویی از ماه آینده سیستم پروانه ساخت مواد غذایی و آشامیدنی راهکار رویارویی با ضعف های گوارشی در مقابل ماست و شیر به همراه فیلم پربحث ترین ها فواید سیب زمینی برای کاهش وزن و دستورالعمل های ضروری در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری بررسی خواص روغن هندوانه در طب سنتی به علاوه فیلم جدیدترین ها فواید سیب زمینی برای کاهش وزن و دستورالعمل های ضروری در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری بررسی خواص روغن هندوانه در طب سنتی به علاوه فیلم لزوم غربالگری تغذیه کودکان در شرایط بحران به همراه فیلم نمی خواهند صدای پرستاران را بشنوند انتقاد از تصمیمات وزارت بهداشت کاهش خطاهای آزمایشگاهی در کشور به زیر یک درصد نسخه جدید برای قیمت گذاری داروهای بدون نسخه راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به علاوه فیلم عفونت ها خطر بزرگی برای دیابتی ها هستند تگها بیماری پزشك برنامه درمان خدمات رپورتاژ آموزش تولید