سازمان جهانی بهداشت اعلام كرد؛

ابتلای بیشتر از 92 هزار نفر از مردم جهان به كرونا

ابتلای بیشتر از 92 هزار نفر از مردم جهان به كرونا به گزارش مستر لمون بیشتر از ۹۲ هزار نفر در سطح جهان به ویروس كرونا مبتلا شده و ۸۰ هزار نفر از مبتلایان مربوط به كشور چین هستند.



به گزارش مستر لمون به نقل از مهر به نقل از ایندیپندنت، ویروس كرونا تابحال به ۸۰ كشور جهان سرایت كرده است. هم اكنون بیش ترین میزان شیوع در كشورهای ایتالیا، ایران، كره جنوبی و ژاپن رخ داده است.
بیش از ۹۲ هزار نفر در سطح جهان به ویروس كرونا مبتلا شده و بیشتر از ۸۰ هزار نفر از مبتلایان مربوط به كشور چین هستند.
تاكنون ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در سطح جهان بر اثر این ویروس جان خویش را از دست داده اند و از این تعداد ۲ هزار و ۹۴۶ مربوط به كشور چین است.
سازمان بهداشت جهانی نسبت به كمبود تجهیزات مقابله با ویروس كرونا و افزایش قیمت این اقلام در سطح جهان اخطار داده و از شركت های تولیدكننده مواد بهداشتی درخواست افزایش ۴۰ درصدی در تولیدات را كرده است.
تاكنون ۵۳ نفر در كشور انگلستان، ۲۷ نفر در كانادا، ۱۱۴ نفر در اسپانیا، ۱۵ نفر در سوئد، ۲۹ نفر در مالزی و ۲۵ نفر در نروژ به كرونا مبتلا شده اند.
به علاوه در كشور ژاپن هم تابحال ۲۶۸ نفر به ویروس كرونا مبتلا و ۶ نفر هم جان خویش را از دست داده اند. در كره جنوبی هم ۴ هزار و ۸۱۲ نفر مبتلا و ۲۸ نفر هم جان باخته اند.

1398/12/14
22:24:21
5.0 / 5
3401
تگهای خبر: تولید
مطلب مسترلمون را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
مستر لمون

مستر لمون


مستر لمون یا آقای لیمو : همه چیز درمورد غذا و فست فود



mrlemon.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر لمون محفوظ است