راز فست فودها را بدانید

راز فست فودها را بدانید مستر لمون: فست فودی ها به جزء جدایی ناپذیر جامعه ی امروزی تبدیل شده اند، برای همه آسان نیست تا در برابر وسوسه ی خوردن فست فود مقاومت كنند. در این مطلب شما را با برخی از رازهای كسب و كار فست فودی های بزرگ آشنا خواهیم كرد كه هرگز در مورد آن ها به مشتری ها حرفی نمی زنند و همه تلاششان این است كه مردم كمتر در مورد این مسائل بدانند.


رستوران های فست فود به جزء جدایی ناپذیر جامعه ی ما تبدیل شده اند، برای همه آسان نیست تا در برابر وسوسه ی خوردن فست فود مقاومت كنند. در این میان رستوران های فست فود هم از ترفندهایی برای جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات خود استفاده می كنند. بیایید با نمونه هایی از آنها آشنا شویم.
اغلب غذاها یك مزه را می دهند
همه ی غذاها تقریبا یك مزه را می دهند؛ فست فودهای زنجیره ای اغلب می دانند كه مردم چه مزه هایی را دوست دارند، به خاطر همین   همه ی محصولاتشان  مزه ی اصلی غذای مورد علاقه و محبوب را می دهد. به همین دلیل خیلی راحت می توانند به تمایلات مشتریان خود پاسخ دهند. به كار گیری این ترفند باعث رضایت همیشگی مشتری ها می شود.
 
 برگرها در كوتاه ترین زمان ممكن پخته می شوند
در فست فودی ها  اغلب قطعات برگر در مدت ۳۰ ثانیه آماده می شود. دلیل این است كه آنها از قبل برگرها را می پزند و فریز می كنند و وقتی كه مشتری برگر سفارش دهد به سرعت برایش آماده می كنند.
 
غذاها طوری طراحی و پخته می شوند كه به سرعت خورده شوند
 
در این رستوران ها بلعیدن یك تكه غذا  تقریبا بعد از جویدن ۱۲ بار امكانپذیر است، در حالیكه معمولا یك قطعه غذا در خانه ۱۵ بار جویده می شود، بنابراین هر چقدر كمتر فرآیند جویدن طول بكشد، مقدار بیشتری غذا خورده می شود.
 
استفاده از رنگ های خاص برای تحریك اشتها
رنگ های زرد و یا قرمز تمایل مشتریان برای خرید بیشتر فست فودها را افزایش می دهد. رنگ قرمز نماد سس گوجه فرنگی و رنگ زرد نماد سس خردل است.
 
قرار گرفتن در عمل انجام شده به هدف فروش بیشتر
هدف اصلی فروش بیشتر است؛ كارشناسان می گویند كار سختی است تا آنچه كه مستقیما به شما ارائه می شود را نپذیرید و دست رد به آن بزنید. ۸۵ درصد از مردم وقتی غذایی را سفارش می دهند، با حجمی بیشتر از مقدار سفارش داده شده مواجه می شوند. در واقع فروشندگان،  آنها را در عمل انجام شده قرار می دهند تا بیشتر بفروشند.
 
سالادها همیشه سالم ترین انتخاب ها نیستند
در بسیاری از این رستوران ها از سالاد به عنوان سالمترین گزینه ی غذایی استفاده می شود. اما به دلیل افزودنی هایی كه اغلب در این سالادها ریخته می شود، میزان كالری آنها افزایش می یابد. به علاوه این كه مواد تشكیل دهنده ی سُس های سالاد نیز همیشه یك معما بوده كه كاركنان تمایلی برای افشایش نداشته اند.
 
 قهوه هایی كه نه تنها سر حالتان نمی كنند بلكه باعث افسردگی هستند
در برخی از فست فودهای زنجیره ای  به جای لیوان های گیاهی از انواع استریوفوم استفاده می كنند. این ماده حاوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی است كه وقتی در نزدیكی مایعات و نوشیدنی های داغ قرار می گیرد، می تواند روی سیستم عصبی فرد تاثیر گذاشته و منجر به افسردگی یا كاهش تمركز او شود.
 
 تخم مرغ هایی كه خالص نیستند
تخم مرغ هایی كه در ساندویچ ها عرضه می شوند، تخم مرغ خالص نیستند بلكه مخلوطی از تخم مرغ و تركیبی از گلیسیرین، نوعی سیلیكون و افزودنی های E552  می باشند كه مزه ی تخم مرغ دارند و غذا را تازه نشان می دهند.
 
1396/04/15
22:05:09
5.0 / 5
201
تگهای خبر: فست فود , غذا , رستوران , خوراكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
مستر لمون
mrlemon.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر لمون محفوظ است

مستر لمون

مستر لمون یا آقای لیمو : همه چیز درمورد غذا و فست فود